سلام ،طاعات و عبادات  قبول  حق.من و رها  تصمیم گرفتیم تو این ماه  عزیز یه تحول (هر چند جزئی وکوچیک)تو خودمون ایجاد کنیم . به این نتیجه رسیدیم که  به مدت 40 روز به خودمون قول بدیم نمازامونو اول وقت بخونیم،انشالا بتونیم بش پایبند باشیم و خدا هم کمکون کنه
نظرات 2 + ارسال نظر
مهدی چهارشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:08 ب.ظ http://www.zohalsazan.blogfa.com

سلام .خوب هستید.من طراحی میکنم .با چند کارت پستال جدید به روزم .خوشحال میشم از کارام دیدن کنید.اگه از وبم خوشتون اومد منو با نام "زیباترین کارت پستالهای دنیا" لینک کنید و بگید که من هم شما رو با افتخار لینک کنم.امیدوارم بتونیم برای هم همسایه های خوبی باشیم.موفق باشید.فعلا بای

رها چهارشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:11 ب.ظ

سلام!

واقعا حس جالبیه که آدم برای وبلاگ خودش کامنت بذاره!!

میگم ببین پریا. اگه یه روز یادم بره نمازمو اول وقت بخونم و مثلا ۱ ساعت بعد از اذان بخونم ۴۰ روز و باید از اول حساب کنم؟!!

یا چون دختر خوبی بودم و فقط حواسم نبوده ایرادی نداره؟

سلام ،وجدانا که کار جدابی بود دخترم!!!!!!!
نه!نمی خواد ،خدا انقدر مهربونه که خودش کمکمون می کنه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد